Solat idag med!=)

Hej bloggen!

Förlåt för en dårlig uppdatering! Men jag har varit med kompisar hela dan och solat på min kompis balkong =) Vi hadde jätte roligt! (Tack för att du finns bästavän!) Sen typ var vi på gungorna och lyssnade på musik och sånt ;) Men den typ så kom det en kille sen han kolla på oss sen vi ba typ "flörta" eller asså vi drev med han och han tog åt sig hahhaha men vi typ blinka med ögat (om ni fattade) Och sen han blev typ röd :Ö sen gick han där ifrån =P Hehe. Men vi skoja bara men jaja, Man måste ju ha roligt då och då ;) Men sen typ käka jag middag med mammi (a) Sen typ gick jag till datan var juh tvungen att göra inlägg!;)

Vad har ni gjort i dag då..?

Kram!<3

  
Okej, Tycker inte ni att det är finare att vara brun än blek..!? Det tycker ialafall jag <3

Kommentarer
Postat av: Bloggarmaja

brun!

2010-05-18 @ 15:27:33
URL: http://bloggarmaja.webblogg.se/
Postat av: nesrin

sv: tacck så mkt hehe:D!

ska dra till kusinerna sjda?:D

2010-05-19 @ 14:52:03
URL: http://nesrinfelice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0