Kissie är med i "Bella&Tyra show!"

Vem av er trodde att Kissie skulle vara med i Bella&Tyra show? Inte jag iallafall. När jag såg klippet så var hon så skön tyckte jag ;) nej men asså hon var inte den snälla utan hon var endå kaksig och det tyckte jag var väldigt modigt av henne. Men jag tyckte bara att det var pinsamt när dom visade upp hennes "Videoblogg" När Kissie säger att Tyra är en idiot och att hon ska slänga ut henne från studion. Och att Bella hadde en sån j*vla ful näsa och att hon hatade henne...Det var väldigt pinsamt och sen när dom satt i samma rum :$ Men jaja, Jag tyckte en¨å att det där var så jävla skööönt gjort av Kissie ;P Jag vet ej vrf men hon var inte den snälla Kissie som hon brukar vara. Men Bella var jätte duktig oxå som tog i mot all kririk!

Men jaja nu ska jag lägga mig, Men bloggar mera i morgon!=)

Puss & Kram


Btw, här har ni en bild från programet! =)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0